Raskausajan esite, lue lisää!

0,00

Raskaus mullistaa parin elämän ja naiselle se tuo fyysisiä muutoksia tullessaan. Yksilöinä reagoimme raskauden tuomiin muutoksiin erilailla, mutta hyvä fyysinen kunto auttaa kehoa jaksamaan läpi raskauden sekä nopeuttaa palautumista. Liikunta myös laukaisee kiputiloja ja vahvat lihakset keventävät niveliin ja selkärankaan kohdistuvaa rasitusta. Raskausajan liikunnan tulee olla maltillista ja ylläpitävää. Vaikket olisi liikkunut aiemmin, voit aloittaa liikunnan raskausajalla. Turvallisia vaihtoehtoja ovat ryhmäliikunnat kuten pilates ja jooga, tai ammattilaisen avulla tehtävä liikunta. DreamFit:in ohjeet ovat liikunnan alan ammattilaisen, itsekin raskaana olleen äidin laatimia.

Voit lisätä esitteen ostoskoriin, jolloin pystyt lataamaan sen ostoksiesi mukana tulleesta linkistä!

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , ,

Kuvaus

Raskausajan esite

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Raskausajan esite, lue lisää!”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *