The Pepputreeni

15,00

Se pakollinen pepputreeni!

TREENIAINEISTO: PDF

Treenattu pylly näyttää hyvältä, mutta ulkonäköä tärkeämpää on pepun merkitys lihastasapainossa ja vartalon kannattelussa. Alavartalomme kannattelee huomattavan määrän painoa, joten siitä huolehtiminen voi parantaa kiputiloilta ja istumatyön aiheuttamilta haitoilta. Istuessamme pakaralihakset ovat ”venyneinä” ja lonkankoukistajat supistuneina mikä aiheuttaa huomattavaa epätasapainoa kehoon keskivartalon seudulle. Vahva pakara korjaa koko kehon asentoa ja asellusta!  Treenissä rasittuu pepun lisäksi koko ala- ja keskivartalo. Ohjelmassa lämmitellään ja aktivoidaan kroppa oikeaoppisesti ja lisäksi saat erillisen venyttelyohjelman!

  • Supertehokas maksimitreeni
  • Sarjoja 4-6
  • Suorita hyvin palautuneena 1krt viikossa  (lisäksi suosittelen ylävartalo+ aerobinen + huolto + räjähtävyystreeniä viikkoon)
  • Sisältää 2kpl ohjelmia, pepputreenin sekä palauttava venyttely
  • Kuvallinen ja kirjallinen ohjeistus
  • Tämä tiukka treeni sopii aiemmin liikuntaa harrastaneille
  • Perusvoimajakson jälkeen
  • Liikkeet vaativat kehonhallintaa
Ostoskori
There are no products in the cart!
Subtotal
0,00
Total
0,00
Continue Shopping
0